Rødvin, sushi og 12-tal

14088636_1255451131154227_4721723138566019561_n.jpg

Gruppeeksamenen i går endte purrfect. Jeg høstede  endnu et 12-tal til samlingen og jeg er bare så pisse stolt af mig selv! Selvom jeg følte, at selve eksaminationen ikke bød på særlig meget og selvom jeg blev advaret mod at læse højt (hvilket for en kort periode hyllede mig ud af den og jeg blev endnu mere nervøs, end jeg allerede var) lykkedes det mig at score et 12-tal.

Én eksamen overstået, TO tilbage og så er jeg PÆDAGOG!

Så nu kan de næste eksaminer bare komme an – selvom jeg nu er endnu mere nervøs for, om det overhovedet kan ende lige så godt. For nu forventer jeg næsten at få et 12-tal, eftersom jeg har fået to 12-taller og enormt meget ros for mine præstationer.Det er også en skræmmende følelse, for så kan jeg kun ende med at blive svært skuffet.

De fantastiske karakterer (kæresten fik 10!) blev fejret med en flaske rødvin, 32 stykker sushi og en virkelig god film! Vi havde virkelig fortjent tosomhedshygge.
(Min veganske tankegang blev afbrudt af en pesco-vegetar-middag).

Leave a Reply

WordPress.com.

Up ↑

