Kokosoliens mange muligheder

Jeg har længe kigget på kokosolien – i alle dens udklædninger – og tænkt på, hvad jeg mon skulle bruge den til, hvis nu jeg købte den. Alligevel har jeg ikke undersøgt sagen særlig grundigt og hver gang jeg står i supermarkedet og kigger på den spændende olie, som virkelig vækker min nysgerrighed, bliver jeg usikker på, om det er noget jeg skal begive mig ud i.

kokosolie.png

Men så i dag, da jeg åbner min Facebook, ser jeg i min newsfeed, dette indlæg. Det er præcis sådan et indlæg, jeg har ‘drømt’ om:

“20 gode grunde til at bruge kokosolie – og hverdagsting, du kan bruge kokosolie til ♥”

Jeg glæder mig til at komme i gang med den lækkert-udseende olie og alle dets muligheder lige fra bagning, stegning, smoothies, til huden eller som shot!

 

Leave a Reply

WordPress.com.

Up ↑

