Gamer Girlfriend Goals

Når man er kæreste med en gamer som elsker gadgets og lir, hvad er så mere obvious end at tage det næste skridt og bygge sin første spand?

Delene er mere eller mindre købt eller på vej og snart har jeg min første – selvbyggede – stationær. Eller jeg skal ikke bygge den, men jeg skal være med til det!

IMG_20160812_161610[1].jpg
Mit første kabinet *glæden er stor*
Jeg har modtaget kabinet, processer og køler, jeg har en skærm, et keyboard, et motherboard og grafikkort. Så skal resten bare komme og jeg er sådan set køreklar. Jeg glæder mig enormt meget! Og jeg håber at den bliver klar-parat til bachelor-start, så jeg kan sidde ved noget andet end min bærbar og skrive projekt. Derudover bliver det fedt at have en stationær, så jeg har noget fast og ikke altid skal flytte min nuværende computer, fra den sædvanlige plads, hvis jeg skal have den med nogle steder hen.

Det bliver godt med en computerplads, som er fast – og så glæder jeg mig til at skærm og keyboard bliver adskilt fra hinanden.

*Gamer-relationship-goals* eller noget – det bliver i hvert fald kanon!

Leave a Reply

WordPress.com.

Up ↑

