Granola retry

Jeg øver mig i at lave flere ting fra bunden af eller forsøge mig med nye opskrifter. Efter flere gange at have landet på siden med opskriften på Granola, i bogen Verdens Bedste Kur 2.0, tænkte jeg i søndags, at nu skulle det være!

Dette her er resultatet af, hvordan det IKKE skal se ud….

13669589_1173351519389857_7111007299704610012_n.jpg

Min kæreste udbrød at det så sort ud inde i ovnen og da jeg åbnede lågen blev dette bekræftet af en kæmpe stor, sort røgsky. Vi skyndte os at åbne vinduerne, samt lukke brændalarmen inde i stuen.

Det positive ved det udbrændte resultat er, at herfra kan det kun blive bedre. Så i går lavede jeg et Ganola Retry.

 

Knap så vegansk som jeg i mit tidligere blogindlæg bragte på banen, men resultatet blev en del kønnere og mere tiltalende, end første forsøg.

Sommerferien giver mig overskud og lysten til at være i køkkenet, lave ting fra bunden af og undersøge hvad der er godt for krop og sjæl. Dette her er muligvis ikke det sundeste, på grund af den brune farin, men helt usundt kan det heller ikke være, når det er i en bog om slankekur.

Velbekomme!

 

Leave a Reply

