Stress Free Zone

tmp_27010-IMG_20160713_155439-1809173130

Jeg fik luftet mine pink adidas i Fitness, i dag. Det var en glad fornøjelse at få brugt kroppen, oven på sommerferiefølelsen. Kroppen er virkelig blevet træt og doven efter festival og sygdom, men det var fedt at komme op og smide lidt kg på kroppen og svede som et svin. Mine sko er i hvert fald accepteret og godkendt!

tmp_27010-IMG_20160713_164952-1082892265

Så i dag har handlet lidt om at gøre krop og sind glad og skabe en Stress Fri Zone inden i. Jeg glæder mig til at få styr på alting, men indtil videre er jeg glad for de små skridt jeg tager. Selvom der kan være langt mellem hvert skridt, så har lidt også ret. Som der så fint stod på en note, til at minde en om, at man skal fokusere på det der gør en glad og opsøge det – hvilket tit bliver glemt og at fokus alt for ofte kommer til at lægge på det negative. Når man lever et liv med en general angst (uanset størrelse, let eller svær), så komme fokus ofte til at lægge de forkerte steder. Frygten for at være forkert eller utilstrækkelig er altædende.

Hertil hjælper det at spise mad der gør krop og mave glad, gå ture, tage i fitness, snakke om de svære ting og glædes ved de rare. Det er bare ikke så let som det er sagt. Men jeg øver mig og jeg kan mærke, at i dag var sådan en god dag med glædes energi og positivt humør. Mest af alt fordi jeg kom op og træne. Det er vildt hvor meget det gør. Jeg ville ønske at jeg havde fri hver dag og bare kunne gøre hvad jeg ville!

Leave a Reply

