Ferie og familie

Når der er ferie er der også tid til familie. Især dem der er på barsel og pension!

Jeg har fået smil, latter og savl af verdens dejlige, lille niece, i dag. Dagen i formiddagen er nemlig blevet tilbragt sammen med min søster, kæreste og niece. Vi gik en tur i Ringsted by, spiste sandwich i Lunden og øvede os i at gå. Da vi kom hjem til dem, igen, blev der snakket, sunget og leget. Det har været helt fantastisk og jeg er så forelsket i den lille guldklump!

Efterfølgende blev vi kørt hjem til min mormor og morfar, hvor der blev snakket om rejser, ferier, livet, huse, lejligheder, mad, haver, planter, frugt, grønt, alkohol og andet lækkert. Det var skønt at komme på besøg og blive forkælet med kærlighed og lækker mad. Min fætter og lillesøster var der også.

Jeg er fyldt op med familiær kærlighed og synes at livet atter en gang er noget af det bedste og glæder mig over, alt det gode der er, i mit liv.

Leave a Reply

