Tre uger tilbage af sommeren

Og døgnrytmen er total ødelagt. En uge på Roskilde gjorde intet godt for rytmen, hvor der blev vendt en smule om på nat og dag. Ligeledes har det heller ikke hjulpet, med en uge  uge hvor jeg ikke har lavet andet end at pille mig i navlen og tænke over mad og drikke. Det er fedt at have ferie og jeg elsker at den er så lang!

Der er bestemt også lavet planer, der blandt andet indebærer Århus og Prag. Jeg glæder mig til det hele og alt sammen kommer til at foregå med min søde kæreste. Vennerne er der også lavet planer med.

Men her til aften står regnen ned i lårtykke stråler og har omdannet parkeringspladsen til en lille flod, mens tordenen brager oven over os og lynene lyser hele byen op. Sikke et show der er disket op med, her til aften! Jeg er bare taknemmelig for at være indendøre, at Roskilde holdt nogenlunde tørt, sammenlignet med dette og feder den med mad på sofaen og Game of Thrones, som jeg netop har påbegyndt!

Jeg skal også have kigget lidt på de mere seriøse ting, men først vil jeg smage på ferielivet.

Så velkommen sommer, hej regn, håber jeg ser lidt mere til solens stråler og blå himmel.

Leave a Reply

WordPress.com.

Up ↑

