Fra Orange Feeling til Roskilde Blues

 

Jeg er tom for ord, ligesom den tomhed inden i mig. Jeg er gået fra en høj feberlignende følelses-mæssig-tilstand fuld af medmenneskelighed, smil, latter, fest, herlighed og kærlighed, til denne ensomheds-følelse som det hele giver mig. Jeg er træt, rastløs og føler mig lige så mudderet i min hjerne, som den pløjemark, jeg lige har været på..

Det har været et fedt Roskilde og med omkring 15 koncerter på bagen, efter en hel uge med druk, fest og dans, er jeg glad for atter en gang at have tilbragt en uge med The Orange Feeling.

Jeg har tilbragt dagene med nogle fantastiske mennesker. Alle har været med til at gøre min festivaloplevelse genial. Nu vil jeg sidde tilbage og sunde mig. Jeg skal lige synke min Roskilde Blues…

Men her er aftermovie fra den fedeste fest i min baghave! Jeg er glad for at have deltaget og jeg håber at alle andre har haft en lige så god fest, som jeg selv.

2 thoughts on “Fra Orange Feeling til Roskilde Blues

  1. Anja

    Jeps skøn festival og ja det tager altid lige lidt tid at lande igen bagefter. Tog mig selv i at vågne søndag og tænke … Nå hvad skal vi spise i dag og hvilken musik skal vi høre. bare lige et øjeblik og da jeg kom i tanke om at festivallen var slut blev jeg lige lidt trist. Inden jeg huskede på at mine fødder osv nok havde oki godt af at sunde sig en smule inden arbejdet startede igen mandag
    knus
    anja

    Like

    • missekatkattapulta

      Hej Anja. Undskyld det mega sene svar! Jeg har ikke været særlig god til at passe bloggen. Du har helt ret, det var forfærdeligt. Men kroppen havde bestemt brug for hvile. Både ører, fødder og lever. Dejligt er det, for mit vedkommende, at ferien fortsætter lidt endnu. Jeg har heldigvis en masse godt at foretage mig. Både det fornuftige og det ufornuftige!
      Knus

      Like

Leave a Reply

