En weekend efter behov

Sidste weekend var fuld af så mange oplevelser og aktiviteter, at jeg så frem til en weekend uden planer. Jeg var ellers inviteret til en masse, men energien var der ikke. For en gang skyld havde jeg lyst til ikke at lave noget, hvilket sker meget sjældent. Og jeg kan mærke nu her, at det var godt jeg greb følelsen. Jeg har fået overskud, energi og glæde. Det er sørme vigtigt at lade batterierne op, i ny og næ.

IMG_20160617_204042[1]

Fredag endte dog alligevel ude. En spontan tanke blev til en spontan biograftur og vi så Warcraft: The Beginning. Det var rigtig spændende at høre/se historien og jeg var vild med kampscener og racerne. Jeg har altid været fan af den slags univers.

IMG_20160618_155949[1]

Lørdag skrev min lillesøster og hørte, om hun måtte komme forbi til kaffe. Endnu en super idé! Så vi gik i bageren og fandt tre lækre kager, som kunne skylles ned med kaffe og Orange Is The New Black (OITNB). Der blev snakket om en masse forskellige ting, blandt andet om min søsters sygeplejerskestudie. Vi shoppede også lidt på nettet og snart skal vi have en søster-dag hvor vi hygger med at ordne øjenbryn og make-up. I bedste søster-stil.

I dag har været endnu en doven dag. Jeg kunne næsten ikke komme op i morges og jeg har været lud doven med OITNB, men også rengjort lejligheden, læst bog, læst lektier og vi har handlet ind til ugen der kommer. Jeg har købt chia-frø, som jeg glæder mig til at bruge i min smoothie eller så karse af (til madder, mhmm). Vi har fået en Rema 1000 i Roskilde, som er blevet min nye favorit-butik!

Og så sluttede jeg lige aftenen af med en kæmpe lækker aftensmad (tortilla wraps) og efterfølgende – eller laaaang tid efter – en løbetur på 5.88 km. Så nu kan jeg jo glad og tifreds i seng, for både krop og sjæl er blevet plejet, i weekenden.

Leave a Reply

WordPress.com.

Up ↑

