Smoothie-fit-mis

 

Min nye afhængighed har udviklet sig. Vi har godt nok en stavblender, men jeg er blevet inspireret af en studievenindes fine smoothie-dunk. Så da der var en til billige penge i Aldi – og så endda i pink – måtte den straks med hjem til køkkenet.

Her øver jeg mig i at lave smoothies med frugt, grønt og nødder. Indtil videre har det været en ret god succes, både med valnødder, spinat, appelsin, hindbær, blåbær, bananer, mandelmælk (eller mandemælk som min kæreste så fint kalder det) og et stort drys vanillesukker. Mhmm! Tre, to, en og der er lækker drik med en fornemmelse af sommer, klar til slupre i sig.

(Psst… jeg synes det er genialt hvad wordpress kan med billeder – det er jeg slet ikke vant til. Jeg er positivt overrasket.. mindre detalje.. Men jeg lærer endnu og øver mig fortsat i at blogge. Selvom det ikke går vildt godt).

Jep, men det er blandt andet hvad der foregår herhjemme fortiden! Derudover er kæresten og jeg kommet i gang med træningen, igen. Vi trænede lørdag for en uge siden, tirsdag efter skole og i dag tog vi en hårdere tur. Eller jeg gjorde. Efter at have trænet nogle muskelgrupper, i fitnesscenteret, tog jeg ud på en seks kilometers løbetur, efterfulgt af en cykeltur hjem.

IMG_20160617_125948
Ib og jeg!

Min krop er gået i stå, lige siden. Jeg var simpelthen så træt i hele min krop, at selv min hjerne ikke ville fungere. Men det var fantastisk og jeg er pave stolt! Jeg løb fra fitnesscenteret og til Trekroner, hvilket er en løbetur på cirka 3 km. Jeg havde taget togkortet med, hvis nu turen blev for meget for mig, men det gjorde den ikke og jeg var sindssygt stolt da jeg rundede de 6 km og så min cykel, der stod og ventede på mig.

En mini-sejr denne fredag og weekenden er skudt i gang med stolthed og glæde. Jeg prøver at fokusere på de positive ting og selvom jeg måtte gå en del, på løbeturen, så var jeg bare pokkers tilfreds med at have klaret det, uden at skulle med toget, og at jeg gennemførte det efter en tur i fitness. Jeg glæder mig til næste træningsdag og til næste løbetur. Det føles fantastisk at være i gang, igen!

IMG_20160617_144239
En tilfreds fit-løbe-selfie-mis
Leave a Reply

