Fars-dag på skydebanen

IMG_20160610_144635[1]

Min far og jeg holdte vores helt egen “fars dag” for en uge siden. Jeg tilbragte en dag på skydebanen på Amager, hvor min far havde bygget banen i forbindelse med et skydearrangement. Det var virkelig fedt at følge med ham rundt og jeg fik en nostalgisk følelse af, at være med ham på arbejde. Ligesom da jeg var barn og min søster og jeg var med i firmaet, hvor vi så og prøvede en masse forskellige ting.

Jeg var med ude og køre på et stort ATV-lignende køretøj og jeg var med i gravemaskinen. Bagefter skulle jeg se dem alle sammen skyde, men inden da fik jeg lige lov til at holde en Smith & Wesson revolver. Den var kæmpe stor, tung og ret cool – ægte western-stil.

Det var enormt dejligt at opleve en “ægte” fars-dag, lige som jeg synes den skulle være. Og det var dejligt at tilbringe kvalitetstid med min far, og opleve ham på hans interessepunkter. Jeg var enormt glad og tilfreds da jeg tog derfra.

IMG_20160610_112323[1]

I anledning af fars dag havde jeg lavet dette billede til ham, som gave. Jeg er hverken god til at tegne eller male, men synes selv det blev en okay gave. Og han blev glad for både kort og billede.

Det var virkelig en tiltrængt dag, som fyldte godt op i glædes-depoterne og jeg var så høj på livet, bagefter, at jeg gik mig en tur i området, for at nyde lidt mere af det smukke liv.

Og så havde jeg en kæmpe følelse af “min-far-er-sejere-end-din-far” udtrykket. For han havde bygget en skydebane, brugt 200 timer på det, han skyder, han har eget firma, han kan køre golfbil, gravemaskine (skifte fra palleløfter til skovl), køre ATV, køre sin firmabil, han gamer PlayStation, løber, cykler, elsker film og slik… Så er han bare skide dygtig til mange ting og jeg blev faktisk enormt stolt af at være hans datter.

Jeg føler at min far lever det liv han selv gerne vil, og det gør mig glad.

Derudover er han større selfie-king end jeg er selfie-queen, hvilket jeg kan grine ret meget over. Jeg elsker at han tager selfies kon-fucking-stant, ligesom mig selv. Så ved jeg da hvor jeg har det fra!

Leave a Reply

WordPress.com.

Up ↑

