En lang weekend

Min weekend har været lang og i højt gear, med mange oplevelser. Fra fredag morgen til søndag aften. Jeg føler slet ikke at jeg er landet, endnu. Faktisk har jeg ikke været særligt meget ved computeren, så der har heller ikke været meget tid til hverken gaming, blogging eller andet.

Til gengæld er der blevet taget en masse billeder og oplevet en masse gode ting, som jeg glæder mig til at dele. Og der er gjort en masse (gode) refleksioner over livet.

I dag skal jeg hjem til en veninde og hygge. Vi skal blandt andet lave min nye afhængighed og snakke om alting og ingenting.

Jeg har også besøgt vuggestuen, hvori jeg var i praktik. Det var så fantastisk at se personalet og børnene, igen. Stedet emmer af åbenhed og det er så dejligt (og savnet)!

Leave a Reply

