Afhængighed

IMG_7247 (2).JPG

I dag har jeg fået en ny afhængighed. Velkommen sommer, velkommen chokolade-smoothie!
Opskriften er tyv-stjålet herfra. Det var præcis dét jeg havde brug for, lige netop i dag. Jeg synes den smager enormt lækkert og forfriskende. Tyk, cremet, chokoladesmag og uhmmm….

Jeg er glad for, at jeg forleden dag skar bananer i skiver og puttede dem i fryseren. Nu har jeg en nice-cream-look-a-like-smoothie-drik som smager af chokoladeis om sommeren. Perfekt!

Posted in Mad

Leave a Reply

