Blege, bare ben og overspringshandling #2, #3…

Gråvejret slog ikke mig ud, i dag og jeg nød, at på trods af den skytildækkede himmel og en håndfuld dryp, så var jeg stadigvæk klar-parat til udendørsarrangement og øvning til sommerfesten. Jeg fejrede det hele med blege, bare ben.

Bare ben misse

Ellers har dagen handlet om at klargøre hjernen til eksamen. Jeg synes ellers den er erstattet med grød og udmattethed. Overspringshandlinger har der været rigeligt af. Eksempelvis at hente tøj i vaskekælderen, snakke i telefon med veninden, kysse på kæresten, spise aftensmad, bruge snapchat, men der er nu også brugt tid på udarbejdelse af talepapir, finde den røde tråd i forhold til præsentationen og undersøge hvad der ville være godt at nævne.

Indtil videre har jeg ikke været nervøs, men i dag, da alle ønskede mig held og lykke og spurgte ind til i morgen, meldte den sig. Jeg fik en underlig mavefornemmelse og var lidt usikker på, om jeg nu egentlig har styr på det jeg skal have styr på.

Vi snakkede også om, at der egentlig kun er tre arbejdsdage tilbage og jeg fik at vide, at de har været glade for at have mig der og synes jeg er kommet godt ind i deres personalegruppe. “Det er sådan din personlighed er” sagde lederen.

Så nu kan jeg kun håbe på god vind og solskin til blege stænger og højt humør, i morgen!

 

Leave a Reply

WordPress.com.

Up ↑

