En ny blog

Til gamle følgere, så er dette blevet mit nye hjem inden for blogverdenen og det er her, jeg fremover vil prøve at bruge tid på alverdens skriblerier og billeder. Jeg vil prøve at organisere bloggen anderledes, end den forrige, således at det virker overskueligt at følge med. Om dette kan lade sig gøre, må vente at se.

Til dig der følger med for første gang, vil jeg sige velkommen. Jeg håber at min nye blog bliver spændende for dig der følger med. Selv vil jeg prøve at engagere mig meget mere i den.

Længe har jeg følt en trang til et frisk pust, i forhold til min blog. Min tidligere blog var min første og jeg føler, at jeg har brug for noget anderledes, for at fortsætte bloggeriet. Pt bruger jeg instagram til at dokumentere min hverdag, men jeg savner at gå dybden med at skrive og tage billeder.

Min tidligere blog hedder missejammer og det er et navn der i mange år har fulgt mig, men nu har jeg tænkt mig at skifte navn. Missejammer var fordi jeg synes at kattejammer var skægt og da jeg bliver kaldt Misse, syntes jeg det var en fin idé, at opkalde bloggen missejammer. Men nu skal der ske noget nyt og jeg gider ikke fastholdes i den gamle blog, så derfor har jeg valgt at ændre det hele fuldstændig.

En ny blog og et nyt navn skal der til og jeg glæder mig til at bruge mange timer her.

Carpe Diem!

 

Leave a Reply

